01 November 2009

alamak!! lagi bape hari ni baru gaji ni...??

aku rasa tatkala ini mesti ramai geng-geng gomen yang mengalami masalah kewangan..biasalah, gaji hari tu awal sangat kot..pastu gaji seterusnya akhir bulan ni pula..jadi ramai la yang sedang menjadi akauntan berkira-kira untuk membelanjakan baki simpanan yang ada dengan jayanya! :)

aku pun lebih kurang juga lah..tapi masih menyimpan hasrat untuk menonton Cuci The Musical!!

owh..hari ni melepak di rumah saja..macam biasa melalui hari minggu..hujan hari ni, jadi nk bergerak pun macam malas..layan lagu-lagu sambil melihat album gambar dalam laptop ni..gambar yang aku belum upload adalah gambar masa rumah terbuka aku!! terima kasih pada Hazwan + Zetty yg membawa DSLR korang..tahun depan agak-agak ada lg tak ek open house kt atas bumbung ni? ke masa tu aku dah kahwin & pindah rumah??







4 ulasan:

xetxet berkata...

adakah encik arep next year....?? omaigot!!! potong queue ka?

Jaja Yunizah berkata...

OMG....waa lps ni trip ke Pontian menjadi realiti la ye. Takde BBQ kat bumbung rumah ko, kita buat kat rumah baru pulak. Amcam ada beran??

'arif berkata...

manela tau kot2 jodoh ko sampai dulu zet..kalau aku dulu pun xde salahnya..hehe!

Resm A. berkata...

aku plak...mengapakah ko nak potong list aku juga????
aku tak kira...ko dah kawin ker ada anak ker mc ker masuk spital la....annual event Jalan TAR dan BBQ harus ON......