24 November 2009

setia menanti..

salam semua..3 4 ari ni agak penuh aktiviti aku..jumaat = pergi balik ipoh, Ahad = pergi balik perak, Isnin=pergi balik pahang..esok ntah nak pergi balik negeri mana la pula..yang aku tau pergi balik INSPEN Bangi..setelah menerima memo pendek sila hadir ke bengkel Pengurusan Tatatertib!! kalau tak hadir, sila kemukakan surat tunjuk sebab..hoho! aku rasa macam DPA la pulak...

Ahad lepas pi melaka ngan kenduri r lurq & azam..seronok dapat jumpa ramai mber2 lain..then ronda2 melaka naik beca Hj. Kamarudin + Hj. Yusof yang Leen takkan lupakan..haha! takyah aku cerita panjang..nanti sure Leen + Cherie update kat blog diaorang..harap2 kamera leen dah ok! Kalau tak, hilang la gambar buat tatapan semua..

Aku baru balik dari Pahang nih..jumpa org2 kampung yang terlibat ngan Projek Penyaluran Air Mentah Pahang Selangor. Payah gak nak borak2 dalam kereta bila ada 3 orang yang bernama 'wan'! haha! bile tanye, kang dua2 tak jawab..kadang2, dua menjawab pulok..huhu! tapi, masak lemak ikan patin td yang gua bedal memang TARBAEEKKKK BRO..!


3 ulasan:

Cherrie Pie Sweety berkata...

alalalala.. sabar yer arep..
hahaha.. tak leh lupa beca Hj Yusof si leen leen tu ha ha ha .. tgu gamba nanti baru aku update ha ha

xetxet berkata...

weh apa terjadi di melaka?

'arif berkata...

cher - ak sgt sabar menanti...iskh! :|
zet - macam2 terjadi beb..rugi la ko xikot..ada pokcik berkenan kat leen leen wehhhh..haha!