22 November 2009

kenapa awk tak datang wedding saya?

"hello..assalammualaikum.."
"waalaikumsalam..hey, sehat?"
"sehat..awk sehat"
"yup, sehat dan ceria..hehe"
"Kenapa awk tak datang weding saya hari tu hah?"
"eh, saya datang la..makan terus balik. tak sempat jumpa awk pun.."
"awk tipu! mama + ayah cakap awk xdtg! dieorang yg tanya saya kenapa awk tak datang!"
"hehe..sory2..saya ada byk wedding time tu sebenarnya.."
"eleh..ye la tu.."
"ye la..betull.."
"hehe..tapi angah cakap, ape la along ni, org gila je yang datang wedding x-gurlfren yg tinggalkan dia.."

8 ulasan:

Jaja Yunizah berkata...

ouchh...syahdunya nak dtg wedding x-gf

Resm A. berkata...

hurmmmm........ntah la....

iliani berkata...

haha...ye nasib ko x terjadi "orang gile" tu..
ker ko memang datang jugak sbnrnya...?hehe...

'arif berkata...

sebenarnya nk dtg jugak..hahaha! fiuhh..!

Cherrie Pie Sweety berkata...

ha ha ha ha ..semalam time ko citer dlm kete lg best dengar he he he

'arif berkata...

ha..minggu depan n seterusnya berjela2 kenduri kawen weh..

Tanpa Nama berkata...

errr...btul ckp angah tu..hahaha..gila apaaa...

'arif berkata...

gila meghoyan kot...haha! layan lagu "ramai org gila judi" lg best...