25 November 2009

hahaha..hazwan punya kerja!!

salam..
semalam aku chat ngan member dia..aku rasa sedikit sebanyak aku dapat gambarannya..cuma perkara ini macam berulang saja..entahlaa..aku pun tak tahu ke mana bengkang bengkok nya..tapi hala tuju hidup aku memang sentiasa aku tuju..aku sedikit tenang hari ni walaupun semalam aku agak emosi..thank to my dear friends..cik pija, cher & fer..owh~thank cher utk post ko tu.. :)
.
..
...
hari ni JKJ**21 popular! nama beliau masuk dalam emel untuk semua ahli KeTTHA..minta maaf sebab ganggu lalu lintas tingkat bawah ye..
.
..
...
dalam pada emosiku yang tidak stabil & suram ni..tetiba aku terbahak2 gelak!! haha! ni suma angkara si hazwan la ni..! takyah panjang cerita..tengok hasil karya dia kat bawah ni..







siot..! haha! aku rasa gambar terakhir ni paling alien!!


7 ulasan:

Cherrie Pie Sweety berkata...

ha ha ha..tomeiii apa...

p/s: itula gunanya kawan2..steady yer.. kalo aku balik awal arini kita jumpa yer.. tapi malangnya ada meeting scheduled kul 5.30..apapun aku cuba

'arif berkata...

haha! bdk hazwan ni mmg kreatif bab2 ni!

p/s: i luv u..eh silap! p/s: aku nak pi panjat dinding kat p20 ngan leen leen ptg ni..jom la borak2 sana..

dcharmed berkata...

laaaaaaaaa keter kau ker???? apesal aku langsung tak terperasan seh! LOL (gelak guling guling!)

'arif berkata...

ko tak hingat keter ku yg hensem tu?? hehe! giler glamer sebenarnya..saje je gua park kt situ..haha! petak 53 = parking Iliani Bt. Idris!! ada aku kesah? haha!

Jaja Yunizah berkata...

aku rasa petak 53 tu tak kesah pun....eleh ko rampas je terus parking tu rip.

Tanpa Nama berkata...

hehehehe kelakar okk pics itu. mcm hamster dlm cite G-Force pon ada.

'arif berkata...

*iskh..jgn rampas slamber2 beb..kang xpasal2 sampai surat dr istana..miehehe!
*a'ah la...mcm dlm g-force!!