17 November 2009

musim hujan..vs musim kahwin!!

bila hujan turun ramai yang mengeluh..susah nak bergerak la..kain baju tak kering la..mood pun suram la..tak ceria & sedih la..tapi aku memang suka hujan! dengan harapan tiada la berlaku kemarau macam kat Labuan..kesian orang-orang kat sana..dah beberapa bulan air kena catu..mujur zaimee + tina kahwin hari tu takde masalah sangat..jadi, yang sana mengharap hujan, kita kat sini jangan pula mengeluh hujan turun setiap hari..

Apa lagi musim selain hujan @ tengkujuh di penghujung tahun? dah tentu la musim cuti sekolah kan..bila cuti sekolah, maka selain cendawan tumbuh merata..kenduri kahwin pun merata-rata gak! adoi la..pening gak aku nk plan ni..banyak sangat ni..aku siap dapat sms seawal subuh semata-mata nak alamat untuk hantar kad!

poket tengah kering..nak kena mengembara jauh lak pergi kenduri,,jadi, jom kita pelan sama-sama geng! kongsi kereta n konvoiiiii...!!


antara kad hard copy yang aku dah terima..yang soft copy pun banyak..

4 ulasan:

Cherrie Pie Sweety berkata...

fine..dah tajuk psl kawen tapi awatnya ko letak gambo ko n cik pija kat atas tu ha ha ha

Resm A. berkata...

itu ler pasal...
apsal takder gambar dengan baby?

xetxet berkata...

hahahah. aku baru nak tanya benda sama..

'arif berkata...

hahaha! mane la tau kan jodoh aku ngan pija ke..hahaha! pasni nk gi keje naik moto la..pija dok blakang! woaaa~~haha!

weh cher, cmne plan gi mlaka weekend nih?