20 Jun 2011

Pemergian Pak Uda dan Qayyum..

Aku memang minat siri Pi Mai Pi Mai Tang Tu..watak2 dalam flat Sri Wangi macam Budin, Pak Busu, Ravi, Lucy juga pak uda memang sinonim dengan aku dari dulu smpai la sekarang..ye, aku layan PMPMTT lagi kat astro sekarang ni..Pagi ini Pak Uda atau namanya Zami Ismail telah meninggal dunia di IJN kira2 jam 10.30 pagi, 19 Jun 2011 akibat kegagalan jantung..

dan hari ini juga seorang pelukis komik Ujang telah juga meninggal dunia..korang kenal Qayyum? Arwah meninggal jam 7.30 mlm, 19 Jun 2011 akibat stroke.. :( dalam Ujang Siri Tv la pulak, Qayyum ni la Mat Despatch..

Al-fatihah buat kedua-dua arwah Zami Ismail dan Qayyum..


*Arwah Qayyum sebagai Mat Despatch dalam Ujang Siri TV lah pulak~

3 ulasan:

mr. cemas berkata...

Salam arip..aku wakil keluarga arwah rashdan("abg dan" to me) a.k.a Qayyum ucapkan terima kasih banyak2 atas post nih. Arwah Qayyum nih sepupu aku yang sangat rapat ...

Al-Fatihah kepada Allahyarham Pak Uda, Qayyum serta saudara2 kita yang telah kembali ke rahmatullah..

Semoga mereka diletakkan dikalangan para pejuang syuhada..Amin..

ToK Ketua Ahmad berkata...

teringat tengok citer apo? dulu dengan ko...

'arif berkata...

Mr. Cemas - Takziah buat keluarga..baru tahu abg dan ni adalah sepupu ko..

Tok ketua ahmad - tu la, mmg layan cerita depa ni..