11 April 2011

hartini @ tini @ M.O.J

Tini kat PD masa family day sektor air..bukan pandai un pakai kamera tu..heheh
kalau korang ingat..dulu ak pernah tulis pasal yani. Tahun 2009, yani blah dari opis aku nih untuk keje kat tempat baru..alhamdulillah, aku rasa kerja yani kat tempat baru tu sangat best woo..terbang sana sini..dapat wat umrah lak tu. gembira aku dengan kerja yani skang..n dah ada boyfriend dah! hehehe~
retreat kat Gambang..

skang ni aku nak tulis pasal hartini..a.k.a tini a.k.a MOJ (Mak Ok Je..) hehe! aku, yani, tini dulu satu bilik kat opis nih..ak rasa teammate terbaik ak keje awal2 dulu..+ hazwan! sampai skang aku rasa team ni paling best.. (hazwan pun dah kat tempat lain..)..minggu lepas, tini dah ke tempat baru..masa ak baru masuk sini, tini kat HR lagi..pastu die join sektor air ni n lepak satu bilik ngan kiteorang..mulalah berkenalan..minah ni arkitek rupenya,,fuh!
retreat kat langkawi..

bila dah satu bilik ni, aku pun terjebak le dalam sesi gosip2 n luahan perasaan..best la gak bila suma pun satu kepala..kan? pastu slalu kiteorng pi lunch sama2..stayback kat opis..keje di kala weeknd..kalau masing2 malas kuar lunch, tutup lampu..port bawah meja! haha! tang sejuk giler bawah meja tu yang wa xtahan..yani yang terbaeik, pasal siap ada toto + bantal wehh!! fuh~

ATV..!
sepanjang aku kenal tini..die ni memang gagah perkasa la..ngah sambung master (dah grade) + jaga anak2 lagi..anak2 comel  charlies angle die, fuh, memang aktif le..ak penah jadi babysit depa jap kat opis nih..hehe~. bak kata tini dalam ucapan masa majlis perpisahan, "dah sampai masanya saya beri perhatian pada anak2 saya.."..memang syahdu~ betula la kan..kdg2 kita ni sibuk dengan kerja sampai tak perasan anak kita ni dah besar..eh, wa ni cakap macam wa dah ada anak plak..ehe~


aku suka gak tini cakap, "kita mesti berani buat perubahan untuk diri kita..sama ada susah atau senang selepas keputusan yang kita buat, kita perlu bersedia untuk terima semuanya.." aku setuju sangat..


jamuan raya..ada pun gambar ak ngan tini..hehe

bowling..tang gaya memang tini champion!

keluarga sektor Air

Retreat terakhir tini kat sini..
papepun, kiteorang kat sini semua doakan yang terbaik kat tini dan keluarga..kat tempat baru tu, jangan lupe mber2 kat sini..kalau terbang jauh2, beli kan fridge magnet! hehe~ owh~ dah aku sungguh tak sangka tini ni punya bakat melukis..bingkai cermin yang ko bagi tu memang awesome!!skang aku dah tak perlu ke toilet pasal dah ada cermin sendiri kat bilik!  thanks beb! jumpa lagi akan datang! jaga diri!

ucapan perpisahan tini..wa memang sebak time nih..



2 ulasan:

daie berkata...

eh, cik wan pn dh tkr keje ke?

'arif berkata...

tukar kat pejabat KSU..skang ni nak tukar lg dgr citernya..