08 April 2011

hari pertama selepas 3 tahun..

malam tadi aku turun kelas..pertama kali selepas 3 tahun aku rasa..memang sangat lama kan? Thanks kat ammar pasal bagi aku pinjam uniform + bengkung..uniform aku cam dah oldskool sangat nampaknya..memang janggal sangat plak aku rasa..pasal aku xkenal semua orang..jurulatih n tenaga pengajar yang lain..kenal pak tam sorang je..nasib la aku jupe paktam kat melaka aritu..baru aku tahu paktam ni manager kat restoran Saba, cybercaya! ohoho!

aku sampai lewat skit..kelas dah mula..so aku pun berkenalan lah ngan sharil, hafiz,..(3 org lg wa dah lupe plak namanya..masalah btol!)..bila pecah kelas, aku join kelas asas la kan..alih2 kene bagi buah plak..baru la nk refresh badan..ehe~ lama tak bg buah, rasa janggal pun ada..apepun, aku rasa kelas kat sini macam 'kaku' je plak..macam serious je..mungkin sebab depa training seminnggu 2jam je..jadi tak banyak masa ko nak gelak2..fokus!

ada yang xcukup partner..so aku volunteer jd partner.pasal aku macam blur je nak ngk bdk2 ni training n tenaga pengajar ramai plak kelas asas ni..2 jam kelas, asyik kene kilas belakang je, rs tergeliat gak..haha! pas abih kelas, pi ngeteh kat ulam aida..pastu masing-masing story mory pasal citer silat la..aku dengar je..xbape pandai nak masuk tune depa lagi..dok diam2 je la macam alien baru sampai malaysia tak bawak pasport..

tapi kelas seminggu sekali..rasa macam xpuas plak! padahal baru hari pertama ni wa datang..haha! ye la, dulu seminggu kelas ada banyak gak..aku rasa badan ak letih pasal tak berpeluh la..lately aku nk main futsal, bola, badminton..badan sihat otakkk cergas!! hoho! 



2 ulasan:

UMMI YL berkata...

bestnye..ak, sejak dah anak 2 ni lagilah tak dpt turun training..stamina pun sudah menurun sgt2. Bila lawan lompat2 dengan ahmad umar, huh badan pun sudah tak terangkat..

rindunya nak turun training tapi memang tak dapat..banyak masa lebih berharga untuk keluarga,,,tapi memang rindu. sekarang pun tak semua event buleh pi...tapi apapun tahniah la kat ang..jeles pun ada..huhu..dr jauh hnya boleh sampaikan doa saja

'arif berkata...

ehe~ yup memang best! sudah lama kerugian.