20 Januari 2012

Siaran Langsung rupanya!

ok, berbalik kepada cerita di bawah, esok sebenarnya bukan rakaman kat TV AlHijrah..rupanya adalah sirasan langsung!

dan semalam, aku telah dikeluarkan dari membuat persembahan silat..sebabnya? salah satu sebabnya adalah kepantasan aku tidak dapat follow teammates yg lain :) depa memang hebat woo!

dan sebab yang paling menyeramkan bulu roma aku..?!

Aku telah ditugaskan sebagai jurucakap yang akan ditemubual! oo, tak prepare apa2 lagi ni..esok?

Khabarnya rancangan "Assalammualaikum.." antara jam 9.00 pagi hingga 11.00pagi...

Aduss~ gua dalam mode seram sejuk~

3 ulasan:

Miz Jac berkata...

ehe.. caiyok caiyok.. u punya pompom girl ada maa.. jangan manyak lisau.. wink wink.. ;)

Lady in Black berkata...

silat cekak ye :)

'arif berkata...

Fara - Yup, Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi :)