16 Mac 2010

peace!

seronok bekerja hari ni..!

10 ulasan:

Resm A. berkata...

owh denggggg
natasha liyana hudson?
omaigotttttttttttttttttttt
aku sangat jeles wokeyyyyyyyyyy

'arif berkata...

owh~ ak memang dah lama ingin nk jumpa dia..tak sangka akhinya bekerja dengan dia plak.. ~wink wink~

dcharmed berkata...

elehhhhhhhhhhhh.... jgn naik neo aku!

xetxet berkata...

ok fyne!

Wuhuu Mommy berkata...

patutlah hepi. dem! ape kaitan dia dgn air????? we harep, apesal aku payah bebeno nak komen dkt ko pnye blog ni? pakai id dizzyfly pun tak boleh. chett.

'arif berkata...

dcharmed - nak naik neo..nak neo..nk neo jugak!
xetxet- fyne, thank you! ahaha!
mommy delta - ntah..dr dulu cmtu je ek..ak pung tak tahu..

p/s - hepinya aku..

Cherrie Pie Sweety berkata...

ha..aku pon nak komen sama dgn fara..apa kaitan natasha hudson dengan dasar air negara ko tu..jawab sker

Qila 0126350954 berkata...

cayoook!!!...cun nyer natasha...
pe lg ajak lh kuar date...
syioook lor!!!!

'arif berkata...

cher & fer - err..err..mungkin natasha boleh menyebabkan air naik ke kepala..eh? apa ak ckp ni..?? eh??

~~::loveayna::~~ berkata...

air naik kepala?????? en aref???? eeeeeeeee hehe