08 Mac 2010

memisahkan..

aku tak pernah terfikir pun perkara ini akan berlaku. aku rasa ni la pertama kali berlaku. sebab sebelum ni kalau aku menuju sesuatu, nawaitu aku dah aku tetapkan seawal detik randik itu bermula..tapi kali ini ia berbeza..ini tidak disangka..randik yg berdetik itu seakan berputar laju..tapi kadang perlahan..dan memaksa aku mengikut rentak itu pula..korban segala, demi randik yg telah lama berada di sisi aku..sedar dalam angan, aku telah dihanyutkan..oleh masa dan perasaan..lalu aku menjadi parah..
.
..
...
di mana sempadan yang memisahkan lautan
dengan ombak dan badai
dengan pasir dan pantai..

aku pun tak nampak
tp ia memang ada!

.
..
...
di mana sempadan yang memisahkan cinta
dengan hati dan perasaan
dengan magis dan keajaiban

aku pun tak tahu
tp ia memang wujud!

.
..
...
aku merasai kewujudannya..






11 ulasan:

Cherrie Pie Sweety berkata...

"mengapa aku disiksa, apakah tujuan dia' mungkin kerna dia pernah dikecewakan cinta "
"katakan pada diriku, aku kan membalut luka"

eh..ada kaitan ke lagu nie

~~::loveayna::~~ berkata...

pandai la en aref menINTERPRETASI kata menjadi bunga2 makna.hehe i like... :)

'arif berkata...

mcm ada gak la cher..ehehe!

err..sy tak pandai pun cik aina..pakai belasah je..tp jgn salah menginterpretasikan udah le..

alyia berkata...

la tahzan..

Qila 0126350954 berkata...

jom terbang ke bali....
sgt mengasyikan keunikan budaya d sana...
pasti ada sesuatu yg menarik perhatian kamu d sana...

'arif berkata...

alyia - tak faham..
hamba ALLAH - bali?? memang menarik..!!
melihat kanak2 bermain di tmn permainan juga sesuatu yg menarik sebenarnya..

Qila 0126350954 berkata...

melihat baby tersenym riang pun sdh cukp tk hilangkan penat seharian b'kerja...

'arif berkata...

haa..tu tanda nk kene ada baby sendiri...hehehe!

alyia berkata...

arif: La Tahzan dalam bahasa arab maksudnya Jangan Bersedih.. Don't be Sad..

Qila 0126350954 berkata...

hehehehe..belum ketemu jodoh...
tp wht mase nie anis adani jd penyejuk at...hehehehe

'arif berkata...

alyia - ooo..patut macam pernah dgr..ada buku tu kan..

Hamba Allah - :)