07 Mac 2010

kehilangan

aih..aku tetap rasa semacam yang pelik dan lain macam bila aku ternengok gambar-gambar orang yang aku pernah suka dan jatuh hati dulu yang telah mereject aku atau meninggalkan aku lalu bercouple. bertunang, berkawen, beranak, berpinak..

ahahaha!

satu dEmi satu
hati yang punya tempat daLam hati
meninggaLkan tempat itu
membiArkan hati itu kosong
sendiri
sunyi..

hati yang mEninggaLkan
menemui hati yang Lain
membiarkan hati yAng ditinggalkan
sendiri
sunyi..

menatap hati itu gembira
meratap hati ini duka
sendiri
sunyi..

A.D.I.O.S

10 ulasan:

Cherrie Pie Sweety berkata...

insyaAllah..satu hari hati itu akan terisi dengan orang yang selayaknya :)

'arif berkata...

..sangat takut menghadapi masa depan.. :(

Tuan Bad berkata...

Bro...apakah mungkin hang meletakkan harapan setinggi rembulan...? Kalau begitu bak dikata...sungguh harapanmu tidak akan kecapaian... layaknya pungguk sahaja merindui rembulan....

Beribu2 pilihan dihati...takkan satu pun tidak berkenan...Gaya ada...harta jangan ditanya...lantaran...apa masalahnya?

UMMI YL berkata...

Mungkin Belom jodoh...Mungkin Allah sedang mencaturkan yang terbaik untk tuan Arif,

Atau Allah sedang berbicara dengannya yang banyak lagi perlu disediakan/diubah untuk menhadapi alam rumah tangga...

MMmmm siapa tau..yang penting belom sampai masa...

Love will come naturally tanpa kita sedar..

Aku doa Ang cepat2 nikah ye tuan Arif....

'arif berkata...

tuan bad - pengumuman pengumuman..!! ahaha!
rulza - terima kasih..jumpa di dewan ptg ni.. :)

alyia berkata...

kdg2 kita x sedar apa yg ada kt depn kita tu yg terbaik utk kita.. sebb kita terlalu memikirkan masa lalu yg xkan blh diulang kembali dn pikirkan masa dpn yg penuh tanda tnya.. sesuatu yg telah ditentukan Allah tu pasti dtg maka janganlah kita minta utk di segerakan @ di kembali..renung3kan dan selamat beramal...

~~::loveayna::~~ berkata...

love : hardly to find when we seek of it..but easily come when we just ignore it..love is something may surprise our life..

sooo surprise!!!! get surprise!!! and get excited once u get it.. so for now..just cool down n wait for the special surprise to come..

errrmm rase mcm mahu berkaroke la..hahah jom g beramai2~~~

Resm A. berkata...

jodoh adalah ketentuan tuhan yang takkan berubah...itu yang aku percaya...insya allah nanti kita akan kuar dari singleton status my friend...i do have hope on that...

Resm A. berkata...

aikkk...
tadi aku rasa aku komen...
tapi dah hilang...

'arif berkata...

jom aynaaaaaa....!!!
mamal - ada tu komen ko..ke ada yg lain..??