14 April 2010

siaran tergendala..

aku rasa aku makin meluat tengok iklan kat tv sekarang
paling banyak iklan pasal barang2 perempuan la
syampu, lipstik, bedak itu ini, mascara, dan paling top iklan tuala perempuan
aku menyampah sebab iklan tu awek kebanyakannya lawa2
tapi suara semua dah tak original
suara macam itik tergedik2 balik kampung
kalau iklan pasal sabun basuh plak lagi la..
mesti aku rasa macam bodo je..
adoyai..
.
..
...
aku menyampah!
.
..
...
(mungkin sebab tv rumah aku dah bertukar saiz menjadi 14' kot....haha!)

3 ulasan:

Resm A. berkata...

beli la HD LCD TV 32" from Panasonic Viera...RM1399...mesti pueh ati ko tengok iklan towel pompuan ker, deoderen ker aper ker...hahaha
p.s:natasha liana hudson sangat hawt dalam citer asmaradana itu...

Cherrie Pie Sweety berkata...

sengal..iklan jual tudung?

'arif berkata...

akmal-owh~ ak xngk lg asmaradana??
cherrie-iklan jual tudung?? blum kluar suara tergedik2 lg kot..ehe! :P