18 April 2010

hari ahad..

aktiviti rutin aku pada hari ahad adalah melayan DVD kat rumah..tapi rasa dah tak best dah sekarang bila tv rumah telah bertukar jd 14"..tak puas! nak cari DVD baru pun macam xde makna..nak kena beli tv baru dulu! tapi duit tengah kering plak..claim pun tak masok lg..kalau claim masuk adakah aku akan beli LCD?? alang2 beli aku mahu 37" atau 42"..baru mariiiii~~ ahahaha!

tapi..kelmarin tipon aku kopak lg..tampal pakai solotape je la..membuat nafsu aku membeli tipon baru juga melonjak..tahap testeron aku kpd i-phone tetibe mendadak naik..adoyai..apetah lg aku pi teman si bdk opis aku beli hp tu plak..adoyai..cmne nih!!

malam tadi plak ngk sport rim baru jac jac! waaawweeeee..!! mengingtkan aku kepada rim aku yang juga dah bengkok akibat melanggar lobang..adehhh..~~adakah aku akan menukar tangan dan kaki jkj??

kalau zahirie baca ni..dia akan kata..ini semua DONIAAAAAAA...~~


2 ulasan:

Resm A. berkata...

doniaaaa...
LCD 42" terusss....lepas tu aku akan melepak kat rumah ko every wiken without fail...and masuk astro HD terussss...aku bawak bantal selimut cadar tilam terussss...hahahah

'arif berkata...

ahaha! tunggguuuuUUUUU...!!