01 April 2010

april

FOOOOOOLLLL..!

sangat serabot hari ini..keje memang banyak..
orang mengeluh bila kerja banyak

tak menang tangan?
tak payah la aku nk berlawan tanagn kanan dan tangan kiri..jadi tiada tangan yang menang..biar tangan aku kerja sama-sama lebih baik! tidaklah wujud "tak menang tangan"..

tak terkejar?
tak payah kejar..buat penat berlari berkejaran..duduk je kt depan pc..emel atayu telefon sape2 kalau perlukan maklumat..jangan kejar..

tak cukup tangan?
dah tu..takkan nak tangan banyak macam dewa kt kuil hindu..kita manusia, cukuplah dua tangan..sebelah kanan leh catit minit atas meja..tangan kiri lak leh sexting kt bawah meja..haha!

tak cukup masa?
iskh..memang tak cukup pun..manusia memang tak pernah puas dengan apa yang kita ada..termasuklah masa..dah tu? syukurlah dengan nafas yang ada..

tengah aku serabut2 buat keje ni sesiapa yang kenakan aku, pasti aku terkena punyalah..ahaha! time ni kalau kena panggilan hangit ke, panggilan ba-chen ke semua ak terkena..confim!!
.
..
...
dan aku memang dah terkena!!

siot!

2 ulasan:

xetxet berkata...

april fools!

'arif berkata...

ahaha! demn..best nek m3 & jaggy?!! hot~