07 Oktober 2011

Tengkolok disarung kembali..

As salam semua..

Seminggu ni aku berulang alik dari putarajaya ke Taman Melawati..tiap2 malam pergi ke sana..dengan satu tujuan dan matlamat..SATU SUARA, SATU HATI! setelah arakian lamanya tidak menyarung tengkolok, InsyaAllah ia akan dipakai pada hari esok dan ahad ini..rasa yang lain macam pun ada..! semua sahabat yang baru aku kenal seminggu ni kecuali seorang saja..

sebenarnya aku rasa sedikit cuak, bro! sebab lama sangat aku tak join team demo..last sekali 3-4 tahun lepas aku rasa..tu pun sama aku kat Batu Pahat dulu..dengan member2 yang hebat di sana..kini, ak punya sahabat baru..dan SEMANGAT yg baru! oh yeahh!

walaupun sebenarnya, kami di mana2 pun satu keluarga yang besar! cerita banyak pun tak guna..mai datang Paya Indah Wetland, saksikan demo Silat Cekak Pusaka Ustaz Hanafi!

Jom Silat!

Demo Silat kami sempena program ni! Mari datang beramai2!

2 ulasan:

UMMI YL berkata...

seronoknyeee..:)

Miz Jac berkata...

waahh.. ni pendekar-to-be nehh.. heheh