29 Oktober 2011

Selamat Pengantin Baru Cherrie! :)

Masa fara kahwin..kami serbu batu pahat beramai2..lepas tu pija kahwin, kami ke utara pula beramai2..tambah seorang ahli, fahad! hehe..minggu lepas giliran Cher plak..setel dah anak gadis bff aku dah jadi bini orang..kehkeh..yang masih belum setelnya adalah aku..

owh, tak lupa juga Xetxet pun dah kahwin dgn encik bawang...tinggal aku? silappp, akmal ada lagi! hehe! Leen leen pun belum lagi..cipon? pun belum..rilek arep..rilek dulu..huhu!

Apa pun, Selamat Pengantin BAru Buat Syarifah Nur Diana a.k.a Cherrie dan pasangannya Hafiz! aku mula2 ingat mana la aku letak kad si cherrie ni..rupanya ada je lat dalam kereta..sape suruh dia letak nama DIANA! kan aku dah tak kenal..kehkeh! Jgn marah aaa cher~

Hafiz & Diana! :)

Zaimee memulakan gerakan meng'hijack' kaunter karaoke..

Selamat Pengantin Baru Cher & Epit.. :)

4 ulasan:

Cherrie Pie Sweety berkata...

Ho ho ho, terima kasih datang and mohon maaf kalau ada apa-apa kekurangan, xsabar tunggu 'adik" arep punya turn plak. kita serbu pontian beramai2 hahaha

'arif berkata...

yong punya nasi+lauk+air bunga tu memang terbaik aahh~ fuhhh..zaimee siap cilok lauk meja sebelah lagi tuu~

xetxet berkata...

weh, bila pulak zaimee gi sana? arep, ramai dah kawen ni ko patutnya dah kena tekan 'panic button'!

'arif berkata...

zaimee follow ak skali aritu..! haha, panik boleh, cemas jangan..huhu~