23 Ogos 2010

tugas baru, azam baru! (berazamnya aku oiii~)

Berkuatkuasa hari ini aku telah mendapat amanat kerja yang baru..pagi tadi bos dah susun semula beban tugas kiteorang kat opis ni.jadi secara ringkasnya kerja aku adalah berkaitan senarai di bawah:

1. Projek Penyaluran Air Mentah Pahang Selangor (PPAMPS) - 
projek air antara negeri ni yang sungguh gah ni negara kita ni..korang tak tau ke?

2. Projek Loji rawatan Air LAngat 2 (LRAL2) dan sistem agihan - 
ni pun tak kurang glamernya..PPAMPS & LRAL2 ni projek bagi menampung keperluan air kt KL, Putrajaya & selangor..buat masa ni Selangor tanggukah semua kelulusan berkaitannya..

3. Program Mitigasi bekalan air selangor - 
haa yang ni plak program bg menampung keperluan air di selangor sementara PPAPMS & LRAL2 nak siap..kekurangan air bakal berlaku..JIMAT AIR ye kawan2..

4. Krisis Bekalan air di W.P labuan - 
keje ni kejap2 sikit..kejap banyak..sabar orang2 di Labuan, kami sedang berusaha membantu anda..

esh..kalau aku nak senaraikan semua macam banyak masa dihabiskan dan korang pun malas nak baca..macama la dalam dunia ni aku sorang banyak keje..(eh, aku ada cakap ke aku byk keje bro??) tapi aku memang nak pesan kat korang semua..

KURANGKAN PENGGUNAAN PLASTIK
JANGAN BUANG PLASTIK SEPAH-SEPAH
JANGAN MEMBAZIR AIR..

keje ni memang byk suruh aku bersabar..cari selai2 dokumen dari satu2 fail..
demmit~

4 ulasan:

Resm A. berkata...

perghhhh...pengsan aku tengok ko ditenggelami kertas...sila sokong no beg plastic day...yeah...

Jaja Yunizah berkata...

aiyooo...pengsan terus

'arif berkata...

haa..ko bayangkan la aku 3 hari 3 malam lepak kt 1 opis ni kt Klang..nk cari & compile dokumen..kene selak beribu fail..masa tu asyik nak naik hangin je aku..hahaha!

Miz Jac berkata...

Semangat semangat! =)