13 Ogos 2010

hari ketiga puasa..

hari ke-1 aku berbuka 1 orang kt rumah
hari ke-2 aku berbuka, ber-2 oarang kt presint 2
hari ke-3 aku berbuka?
tak tahu lagi lah nak ber-3 ke ber-8..haha
apapun
mak, ayah, akak, abg ipar aku balik dari menunaikan umrah hari ni.

aku rasa macam nak beli dapur la kt rumah
leh masak untuk sahur
dapur yg pakai letrik yg mcm sytlo kot
haha!
banyak la ko punya dapur rep!
masak pun tak bape nk terrer..haha!

adakah korum ke JALAN TAR tahun ini akan bertambah?
.
..
...
atau berkurang?

atau
...
..
.




3 ulasan:

Cherrie Pie Sweety berkata...

haruslah yang ke Jalan TAr tu aku konpem join kan...
yg bertambah tu if ko bawak girlfy ko ler :)

Resm A. berkata...

harus la aku jugak pergi kan...unless kalau ada orang dah nak tarik diri awal2...hehehe

'arif berkata...

cher - ye..kali ni sure ko ramai kenalan di jalan TAR.. :)

mamal - oh, yeahh!!