11 Ogos 2010

kejap cuak..kejap best..

pas penat naik 3 flight AA ke langkawi + p.pinang, aku pi main ATV plak kt Kemensah..
ari sabtu lepas..melepaskan penat bekerja la kot..huhu!

aku dan geng2 pejabat + suami telah memulakan ekspidisi berharga RM145 (diskaun RM5) dengan latihan kat kem dulu..kira ok la kiteorang pasal takde yang masuk semak masa sesi latihan ni..hoho! syabas inspekter saab!!

tang turun bukit memang aku cuak memula bro..aku tgk adda depan aku ni asyik layan drift je bile turun bukit..kalau babas, mau masuk gaung bro! tapi bile dah macam nak terrer menjelang balik, aku rasa layan plak main sliding tayar ATV tu..patut la brader coach tu kata, banyak kemalangan berlaku masa nak balik..sebab ramai yang ter'over' confident!

layan gambar poyo aku kat bawah ni..






kalau korang yang nak gi layan ATV ni dan bermandi manda kat air terjun sofea jane..
boleh layan laman ni:


ada beberapa pakej ikut poket korang
tapi aku tak puas..
aku perlu sesuatu yang lebih cuak kot
water rafting?
JOM!

3 ulasan:

Miz Jac berkata...

jgn lupe ajak sayer yerrr?? =)

'arif berkata...

yee..baeikkk! hehe!

Renium berkata...

white water rafting?