13 Januari 2010

bodoh sombong? neh..sombong, bodoh!

jangan la kau tanggalkan kasut kau, kalau kau tahu ia berbau busuk..
janganlah kau sendawa kuat-kuat tak tutup mulut, kalau kau tahu aku tengah makan depan kau..
janganlah kau langgar awek itu, kalau kau tahu awek itu buta..
janganlah kau halau orang tua itu, kalau kau tahu dia tiada tempat berteduh..
janganlah kau marah mamat tu, kalau kau tahu kau lebih pandai dari dia..
janganlah kau nyalakan puntung, kalau kau tahu bas ni pasang air-cond..
janganlah kau sombong, kalau kau tahu kau tak tahu!
.
..
...
kalau aku tahu kasut aku busuk, aku tak tanggalkan depan kau
kalau aku nampak kau tengah makan, aku tak sendawa depan kau
kalau aku tahu awek itu buta, aku tak langgar la awek tu..
kalau aku tahu orang tua tu tiada rumah, takkanlah aku halau dia..
kalau aku tahu bas ni air-cond, aku tak nyalakan puntung
err..kalau aku tak tahu pun, aku buat-buat tahu! pasal aku BODOH sombong!
.
...
....
kalau dah tahu dia tidak sudi, kenapa mesti terus menanti..
.
..
kalau aku tahu pun
.
..
aku buat-buat tak tahu.
.
..
pasal aku sombong,
.
..
...
BODOH!


10 ulasan:

Cherrie Pie Sweety berkata...

erm....

'arif berkata...

jom adnan sempit esok!

Resm A. berkata...

nak ikut tengok adnan semputttttttt

xetxet berkata...

. . . . . . .

'arif berkata...

mencari chikaro..

Miz Jac berkata...

boss.. apakah..? di mana ada kemahuan, di situ ada highway.. i wan banana fruit 2 time.. XD

~//*Echa*//~ berkata...

fuh???!!

'arif berkata...

miz jay - haha! tang tu la paling lawak..!! kepada pakcik..dan semua pakcik2..!!
echa - hoho! ..nanti kite minum kt stesen noodle itu lg ye..! :P

nazat berkata...

hurmm... hanya hati ko jer yg tahu apa yg ko nak..

hanya hati ko jer yg tahu.. kenapa ko menanti.. :)

'arif berkata...

semoga tuhan sentiasa bersama kita..