15 Disember 2009

seronoknya bekerja!

3 hari tak masuk ofis..gara-gara melepak kat seremban..(nasibla kt seremban tu mcm mini reunion) & thanks to ilmi yg jd host acara muzikal kt sremban parade utk 2 mlm berturut2!! haha! hari ni aku masuk ofis kerja dah menanti..macam biasa la..bahagian yang paling tak suka apabila jam besi warna hitam ellese yg aku beli time sale 70% ni dah tunjuk pukul 6..aku lak ngah senaraikan nama penerima2 emel yg aku nak hantar..
SUBK..SUB..
cc. KSU..TKSU..
attach..file..1..2..3..
.
..
...ok, setel!

.
..
klik hantar dan ia akan menghantar selaju gaban bertukar baju angkasanya!! yeahh!!
.
..
5 saat kemudian, cursor tgn tk gerak2..
.

?

50 saat kemudian masih begitu

aik?
.
..
...
500 saat kemudian..tgn itu masih degil walaupun aku dah hempok tetikus hitam tidak berbulu itu!

.

...
...

lima puluh ratus ribu saat kemudian..ia masih degil!
..
..

.
pegi jahanam!!
.

.


...
tutup lampu!!
.
..
..
BLAH!

Tiada ulasan: