26 Mei 2011

faktor motivasi ke?

aku ni selalu bercerita pasal faktor motivasi kat tempat kerja..kelmarin ada 56 orang naik pentas untuk ambil anugerah bernilai RM1000..nilai yang lain2 aku pun tahu..mereka kata ini golongan yang cemerlang..ini untuk hargai kecemerlangan meraka..tapi aku kata, ramai lagi yang cemerlang di luar sana..dan aku rasa di kalangan 56 orang ini ada yang tidak cemerlang..lantak la! kamon..ISO, e-filing, 5S semua tak berjaya yo~

pengiktirafan merupakan salah satu faktor motivasi..itu yang sepatutnya..tapi aku rasa macam tiada apa2 perasaan pun..aku cuma tak sabar nak semak akaun bank..kejap2 aku online..tgk kot2 dah masuk dah RM1000..pasal aku nak rasa ramai orang kahwin bulan depan ni..jadi nak kena buat jadual pembelian hadiah dan penggunaan minyak/tol ke lokasi majlis..kehkeh!

apa2 pun..Tq boss n nakama aku kat ofis ni! aku akan bekerja..sambil bertwitter dan berfacebook dan sekali sekali berbeautifulnara juga paultan..adios! gambar2 di bawah dicilok dari fb adda! Terima kasih ye! LOMO ko best la der..



katanya memang sengaja tak ambil gmbar nampak kepala..trend baru katanya..

tahniah geng~

ni geng sama induksi dulu

peace yo!

2 ulasan:

Miz Jac berkata...

Tahniaaahh.. bile mau ngeteh nehh..? ha ha ha

ToK Ketua Ahmad berkata...

terasa lapo pulak la.....