27 Mei 2010

betul..memang sukar untuk mengungkapkannya..

aku baru lepas baca blog echa
pasal kodok dia yang dilanggar oleh seorang makcik pada 14 mei yg lalu
kesian kodok dia cedera
sudah berparut di bontot
tapi yang aku sesalkan
dan aku setuju dengan echa yang bengang
kenapa ramai homo sapiens yang susah nak ucap
"minta maaf"
bila sedar dia melalukan kesilapan
yang melukakan hati orang lain
mahupun kodok orang lain..

tapi..
aku rasa aku juga ada masalah
sukar mengungkapkan sesuatu
.
..
...
saya cintakan awk..?
.
..
...
saya tidak boleh terima awak..?
.
..
..
saya rasa hubungan kita berakhir di sini..?
.
..
...
atau
.
..
...
''err..minta maaf Dato Pengerusi..saya terkentut kuat pulak, tak sangka pula busuk macam ni..nanti sya ambilkan air-freshner ye..minta maaf semua.."



4 ulasan:

xetxet berkata...

yang last tu takleh blah.. haha

'arif berkata...

hahaha! proott..! amcam, ko brani ngaku dan mengungkapkannya ke xet??

Miz Jac berkata...

ehe.. terlebih MAAF pun masalah problem gak.. ehe.. aik.. awak ade masalah mengungkapkan sesuatu ker? musykil daku seketika.. :D

~//*Echa*//~ berkata...

Ahahaha...
glemer mak, nyah..
k0 sush nk ungkapkan ape..
meh aku ajar care2 nye =)