02 Februari 2010

selepas ini..

banyak kali aku taip


.



..



kemudian aku delete


.


..


aku taip semula dengan intonasi yg berbeza
.
..



kemudian aku delete segala


.


..



aku taip semula dengan lanskap yg berbeza


.


..


kemudian aku delete lagi sekali


.


..


sudahlah..kali ini aku taip kandungan yang sama sekali berbeza


.

..


tapi aku masih delete semua

.

..

seminggu yang singkat
byk perkara aku nk tulis
baiklah kali ini aku serius!
ini cerita yg aku nk kongsi dengan korang

.

..

...

aku taip semula dengan penuh perasaan di dalam gelap ini

.

..

...

tapi aku masih lagi tekan delete

.

..

...
barangkali butang delete ni ada hantu
yang buat aku jd tak tentu
.
..
...
dan membuang masa kamu
.
..
...


4 ulasan:

~~::loveayna::~~ berkata...

suspen suspen...jeng jeng jeenggggggggg..

'arif berkata...

uit..ayna! sudah menjadi rakyat putrajaya?? ehehe!

Qila 0126350954 berkata...

ish2...mengapa dikau seolah resah mr.ayep!!!...

'arif berkata...

eh, manede resah...manede..